Correction 3/16/14

CORRECTION: Due to an editor’s error, a subheadline in a story Friday on page A1 about a Port lease misstated the state in which The Scoular Company is located. The company is based in Nebraska. We regret the error.

Correction 4-12-13

CORRECTION: Due to an editor’s error, a Page A7 headline Thursday should have stated that a trial postponed until June was for a man accused of attempted rape. The Union-Bulletin regrets the error.


Correction: Due to a reporter’s error, an article in Thursday’s Union-Bulletin Business section erroneously listed the cost of February is for Foodies cooking demonstration prices at $20 per person. The cost is $40 per person. The Union-Bulletin regrets the error.

Correction: 08-20-12

CORRRECTION: The kickoff event for Walla Walla County Community Service Center, 1520 Kelly Place, was incorrectly reported in Sunday’s story about Daryl Daugs. The correct day is Wednesday. The event begins at 10 a.m. with ribbing cutting, followed by an open house. We regret the error.

CORRECTION: Bond to be sought for College Place school

Due to a reporter's error, a story in the Nov. 2 Union-Bulletin regarding plans for facilities in the College Place School District was incorrect.

CORRECTION: Rural Library District to hold forum on library services

The date of the the Walla Walla County Rural Library District public forum on library services was incorrectly published.

CORRECTION: LETTERS TO THE EDITOR - Barlow Corkrum will bring openness

The pay increase for Port Executive Director Jim Kuntz was incorrect in a letter by Kathleen Guichard published Wenesday. Kuntz received a 3.2 percent pay increse for this year.

CORRECTION: Emergency Services - 10/21/11

Because of a reporter's error, a story on Page A5 of Friday's Union-Bulletin incorrectly stated Jamie Lee Lewellyn

CORRECTION - Drive-by suspects returned to area

Due to a reporter's error, a story on page A1 Thursday listed an incorrect address for Francisco Casillas Jr.

CORRECTION: Emergency Services - 10/17/11

Because of a news clerk's error, Tyler B. Larson was incorrectly listed as having been arrested in the Emergency Services report in Monday's U-B.